VR hè intrutu in un periodu splusivi, è u tassu di crescita di e spedizioni di prudutti VR in 2022 hè previstu di più di 80%

Parcu tematicu Vr Cinema Theatre

In 2021, l'AR globale /VRI spedizioni di cuffie ghjunghjeranu à 11,23 milioni di unità, un aumentu annu di 92,1%.À mezu à elli, i spedizioni di l'auriculare VR anu righjuntu 10,95 milioni di unità, rompendu un puntu di svolta impurtante in l'industria cù una spedizione annuale di 10 milioni di unità.IDC aspetta chì ghjunghje à 15,73 milioni di unità in 2022, un aumentu annu di 43,6%.

2021 hè l'annu quandu u mercatu di display AR / VR hà splutatu novu dopu à 2016. In cunfrontu cù cinque anni fà, in quantu à l'equipaggiu hardware, u livellu tecnicu, l'ecologia di u cuntenutu è l'ambiente di creazione, paragunatu à cinque anni fà, ci hè statu. un grande aumentu.L'aumentu di a gamma farà l'ecologia di l'industria più sana è a fundazione di l'industria più solida.

Attualmente,a realtà virtualehè sempre in a prima fase in Cina.U numeru di applicazioni VR cresce rapidamente, cù una grande stanza per a crescita è una larga gamma di scenarii d'applicazione.Pigliàghjochi VRcum'è u puntu di entrata, si sviluppò gradualmente à e suciali, trasmissione in diretta, film è televisione, cunsumatori è altre applicazioni C-side.

Cù l'aumentu di u cuncettu metaversu, l'industria VR hè in crescita, è parechje cumpagnie intensificanu a so implementazione di VR.In più di ByteDance è Huawei, parechji gianti di a tecnulugia globale cum'è Apple, Google, Samsung, Xiaomi, Facebook, etc.In u 2022, novi dispositi VR / AR da giganti tecnulugichi cum'è Sony è Apple seranu ancu lanciati unu dopu l'altru.

Cù l'iterazione di variiI prudutti VR, i spedizioni di l'industria sò previsti per aumentà da 80% annu à 20 milioni di unità in 2022, di quale META, Sony è Pico sò previsti per ghjunghje à 15 milioni / 100 / 1 milioni di unità rispettivamente.In u mediu termu di 3-4 anni, cunziddi chì l'equipaggiu VR serà sempre duminatu da forti scenarii di applicazione immersive cum'è ghjochi, trasmissioni in diretta, video è in-vehicles (stimati per cuntà quasi 90%), riferite à e spedizioni. di cunsole di ghjocu è altri equipaghji, è a scala di l'equipaggiu.Hè previstu di vede 50 milioni di unità + / annu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022