VART VR hà vintu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO9001

Guangzhou Longcheng Electronics Co., Ltd hà ottinutu successu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO9001 è ottenutu a certificazione di u sistema di gestione di a qualità.

VART VR hà vintu a certificazione di u sistema di gestione di qualità ISO9001

Chì ghjè u standard ISO9001?

TU standard ISO9001 hè una seria di standardi nantu à a gestione di a qualità è l'assicuranza di qualità promulgata da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) in u 1987 è utilizata in u mondu sanu.In u 1994 è u 2000, l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione l'hà rivisatu in modu cumpletu è ripromulgatu.Sta serie di standard hè stata aduttata da più di 90 paesi cum'è equivalente o equivalente, è hè u standard internaziunale più cumuni in u mondu.Siccomu i normi promulgati da ISO anu una forte autorità, guida è universalità in u mondu, ghjucanu un rolu assai impurtante in u prucessu di standardizazione mundiale.À u listessu tempu, a certificazione ISO9001 hà ancu una influenza larga è prufonda in u mondu.

A scena di u prucessu finali

Sicondu i requisiti pertinenti, l'esperti è i prufessori di u Gruppu di Certificazione Zhongyu anu realizatu una rivisione assai dettagliata è cumpleta di tutti i dipartimenti di a nostra cumpagnia, è verificatu currettamente u prucessu di creazione di u prughjettu, u manuale di gestione di a produzzione è i ducumenti di cuntrollu di u prugramma è altri materiali.Duranti u prucessu di certificazione, l'esperti di certificazione U maestru hà datu una piena affirmazione è una alta valutazione à u nostru sistema di gestione di u prughjettu, è hà passatu a certificazione cù successu.Questu marca ancu chì u sistema di gestione di a qualità di a cumpagnia hà righjuntu i standard di gestione di l'imprese muderni standardizati, standardizati è scientifichi, è hè statu ricunnisciutu da urganisazioni autoritarii di terzu.

Questu prova ancu chì Guangzhou Longcheng Electronics Co., Ltd. hà stabilitu un sistema cumpletu di gestione di qualità standard ISO9001, è si move constantemente versu i standard internaziunali.

A nostra sucietà aderisce à l'usu di stu sistema di gestione di qualità glubale, cuntinueghja à rinfurzà diverse gestioni basi, aderisce à a ricerca è u sviluppu di l'impresa d'altu livellu, a produzzione, a qualità di serviziu è e specificazioni, s'impegna à fà prudutti di satisfaczione di i clienti, è assicurà a VR di a cumpagnia. prudutti di l'equipaggiu di divertimentu.A qualità hà sempre mantinutu un altu livellu in l'industria.


Tempu di posta: Jul-08-2022