VART VR |Guangzhou 2023 Asia Divertimenti è Attrazioni Expo

arcade vr guangzhou

2023 Asia Amusement & Attrazioni Expo

Esposizione VR/AR/MR/XR

Guangzhou Longcheng Electric Co., Ltd vi aspetta à u stand 1A201A in a sala 1.1

Email:lcdzvart@aliyun.comTelefono è Whatsapp:+8618122182584

Guangzhou Longcheng Electric Co., Ltd.Cum'è unu di i principali fornituri di tecnulugia di Realtà Virtuale (VR), furnimu à i nostri clienti i ghjochi VR più esaltanti.

simu fieri di prisentà a nostra ultima innovazione - 2 Seats 360 VR Seats.Questa sedia furnisce una sperienza cumpletamente immersiva per tutti i ghjochi è simulatori VR.Permette à l'utilizatori di sperimentà l'emozione senza precedente di i ghjoculi VR, cù una libertà completa di muvimentu in u mondu virtuale.

U nostru arcade VR hè unu di i migliori in Cina, chì offre una larga gamma di ghjochi è sperienze per adattà à l'interessi di tutti.Sè vo site un drogatu di adrenalina o qualchissia chì cerca una sperienza più rilassante, u nostru arcade VR hà tuttu.Cù più di 10 anni di sperienza in l'industria, avemu a cumpetenza è a tecnulugia per creà l'ambienti virtuali più realistichi.

A nostra ultima aggiunta à l'arcade VR hè VR UFO.U ghjocu offre una sperienza d'altru mondu induve u ghjucatore vola à traversu u spaziu è spara navi spaziali straniere.Cù una grafica stupente è effetti sonori incredibili, stu ghjocu hè sicuru di trasportà i ghjucatori in un altru mondu.

U nostru arcade VR ùn hè micca limitatu à i ghjochi.Offriamu ancu esperienze VR per scopi educativi, cum'è visite di musei virtuali è chirurgie simulate per i studienti di medicina.A nostra tecnulugia VR permette à l'utilizatori di sperienze cose chì altrimenti ùn puderanu micca vede o fà.

À Guangzhou Longcheng Electronics Co., Ltd., avemu fieru di furnisce i nostri clienti cù a megliu tecnulugia è sperienza VR.A nostra sedia VR à 360 gradi hè solu un pezzu di u nostru impegnu à l'innuvazione è a satisfaczione di i clienti.Cù a nostra tecnulugia di punta, guarantimu una sperienza indimenticabile è eccitante per tutti quelli chì visitanu a nostra arcade VR.

Chì stai aspittendu ?Venite à l'Expo 2023 di Parchi Di Divertimenti è Attrazioni d'Asia è sperimentate l'emozione di i ghjoculi VR per voi stessu.Ùn sarete micca delusi !

 

Benvenuti à a nostra mostra

Email:lcdzvart@aliyun.comTelefono è Whatsapp:+8618122182584


Tempu di Postu: Apr-07-2023