Cunsiglii per fà soldi nantu à a realtà virtuale per voi da VART

Cumpagnia di realtà virtuale

 

Cinema 9D VRhè statu introduttu in centri di libru, musei è altri lochi per prumove a vendita di librerie fisiche è rende i musei più interessanti.VR + industria turistica 9DVR hè utilizatu da l'uffizii di vendita residenziale per attruverà i turisti
VARTU parcu temàticu 9D VR hè digià statu introduttu in 1200 centri di divertimentu. VR Game Center Pupulare cù a generazione più ghjovana, l'equipaggiu di divertimentu tradiziunale hè diventatu obsoletu, rimpiazzatu da l'equipaggiu di divertimentu intelligente cum'è simulatori di realtà virtuale 9D. Pudete vede chì induve ci hè. un 9D VR Cinema Reality Simulator Game Machine, ci saranu numerosi fans, questa hè una grande opportunità di cummerciale. Pudete missu?

sedia d'ova vr

6 Seats 9D Cinema Theatrehà vista a 360 °, gamba spazzante, vibrazione di u buttone, ventu, batte a spalle è u sonu stereo creanu una vera sperienza immersiva, rende i vostri clienti disposti à cumprà u serviziu una volta è una volta. una muntagna russa ma vulete sperimentà ghjochi estremi eccitanti.Vr montagne russerisponderà perfettamente à e richieste di u mercatu.

Teatri di simulatore VRhè adattatu per occasioni più grandi, cum'è attrazioni, parchi di divertimentu, parchi, centri commerciali, etc.Disegnu di 6 postihè l'attrezzatura di divertimentu preferita per u mercatu di grande locu, tassu di ritornu elevatu, sei biglietti à una volta, crea facilmente un altu prufittu per voi.

高空过山车
驯龙奇兵

Cù circa 140 ghjochi VR d'alta qualità, ghjochi di temi multipli chì coprenu i zitelli è adulti di parechje età.cumprese serie eccitanti cum'è montagne russe, Big Pendulum è Train Your Dragon altri ghjochi.VARTsquadra prufessiunale di a cumpagnia di realtà virtuale per sviluppà novi ghjochi VR è filmi VR per i benefici continui di i nostri clienti

Nantu à noi

Cum'è un fornitore VR di longu tempu, sustenemu i nostri clienti in l'industria di l'intrattenimentu VR.Sè site interessatu à apre a vostra attività VR o avete prublemi in l'industria VR, pudemu risponde à a vostra dumanda è aiutà vi risolve i prublemi.Furneremu CAD è u disignu di mudelli 3D gratuitamente per aiutà vi apre a vostra attività VR.

Scuprite u nostru situ web se vulete sapè più nantu à u nostru Simulatore di Volu VR è altre Macchine VR.


Tempu di Postu: Mar-11-2022