ForeVR lancia un ghjocu di bowling VR d'alta fedeltà: "ForeVR Bowl"

ForeVR hà lanciatu u so primu ghjocu VR, ForeVR Bowl, per a piattaforma Oculus Quest.Attualmente, certi media straneri anu pruvatu u ghjocu è sparte l'esperienza di u prucessu.

ForeVR

Cum'è un sviluppatore ben cunnisciutu in l'industria, ForeVR hà sapiutu sapientemente l'oppurtunità.U "ForeVR Bowl" chì anu sviluppatu combina a fisica realistica è e regule di ghjocu.I ghjucatori ùn ponu micca solu ghjucà uni pochi di ghjochi da elli stessi, ma ancu sfida à l'amichi in linea.

ForeVR Bowl hè divisu in quattru modi di ghjocu, dui unicu ghjucatore è dui multiplayer.I ghjucatori ponu ghjucà per sè stessu, o ponu cumpete in partite classificate per cumpete per un postu in a classificazione.In u latu multiplayer, i ghjucatori ponu cumpete in linea cù finu à trè amichi à u stessu tempu, è per quelli chì ponu gode di una riunione di famiglia, u ghjocu permette ancu à ottu persone per alterne.

Hè da nutà chì i ghjucatori ponu guadagnà soldi participendu à partite classificate in ForeVR Bowl, chì ponu esse aduprate per cumprà più stili di bowling.Perchè a simulazione fisica di ForeVR Bowl hè cusì ben fatta, ogni bola in u ghjocu si comporta un pocu sfarente - micca solu in l'apparenza, ma in u funziunamentu.Certi boli sò megliu per spin, altri sò pura velocità, è certi sò oggetti morti pesanti chì ùn rimbalzanu micca in tuttu.

Per a prestazione di u ghjocu, i media stranieri anu datu una valutazione assai alta: "I video games di bowling duveranu esse divertenti per e persone di tutti i livelli, mentre furnisce abbastanza prufundità per i ghjucatori seri per cumpete è si sentenu sfida.ForeVR Bowl Face tuttu cun facilità, cumminendu e regule di bowling reale cù splendide visuale.

https://www.vartvrsimulator.com/vr-machine-2players-vr-platform-product/

Magic Interactive VR Platfrom - a nostra più recente 9D VR Simulator Arcade Machine, chì include un ghjocu di bowling, pudete cliccà nantu à a stampa per amparà di più
Avemu parechji ghjochi Immersivi in ​​l'arcade vr, guadagnà soldi rapidamente è continuamente!


Tempu di post: May-09-2022