China Export VR headsets hà superatu i 10 milioni, u mercatu cinese hà inauguratu un novu puntu di svolta

Sicondu IDC "Global AR/VR Headset Market Quarterly Tracking Report, Q4 2021" di IDC, e spedizioni glubale di cuffie AR/VR ghjunghjeranu à 11,23 milioni di unità in 2021, un aumentu annu di 92,1%, di quale i caschi VR seranu. speditu U voluminu righjuntu 10,95 milioni di unità, di quale a parte di l'Oculus hà righjuntu 80%.Hè stimatu chì in 2022, a spedizione di cuffie VR globale serà di 15,73 milioni di unità, un aumentu annu di 43,6%.

VR

IDC crede chì u 2021 serà l'annu quandu u mercatu di display AR / VR splutarà di novu dopu à 2016. Comparatu cù cinque anni fà, in quantu à l'equipaggiu hardware, u livellu tecnicu, l'ecologia di cuntenutu è l'ambiente di creazione, cumparatu cù cinque anni fà. fà, hà Cù a migliione sustanziali, l'ecologia di l'industria hè più sana è a fundazione di l'industria hè più solida.

spedizioni VR

In ogni casu, per via di l'iniziu tardiu di l'industria VR, i prudutti di i prudutti di parechji fabricatori ùn sò micca longu.Da a perspettiva di u mercatu globale, a serie Oculus Quest è a serie Sony PSVR sò sempre i capi di a pista.À u listessu tempu, i ghjoculi sò sempre a scena principale di l'auriculari VR in questa fase.

Pigliate a tenda di cuntenutu di Oculus cum'è un esempiu, a maiò parte di l'applicazioni chì furnisce sò ligati à i ghjochi.In quantu à u PSVR di Sony, hè un accessori di ghjocu per a PlayStation di Sony.

Sicondu l'infurmazione publica furnita da l'agenzii di ricerca di u mercatu straneru, da 2018, a vendita di PS4 in i Stati Uniti hè stata prima in u mondu, cù più di 30 milioni di unità, equivalenti à un terzu di a vendita globale tutale.A so vendita hè stata seconda in u mondu in u Giappone cù 8,3 milioni di unità, in Germania è in u Regnu Unitu cù 7,2 milioni è 6,8 milioni di unità rispettivamente.

ghjocu di realtà virtuale

In modu obiettivu,ghjochi VRsò veramente l'applicazioni chì riflette megliu u sensu di immersione è sperienza diDispositivi VR;da l'altra banda, i ghjoculi sò ancu u modu più veloce per rializà u flussu di cassa è rinvià u flussu di cassa à a fine di u cunsumadore VR attuale.

Tuttavia, in u mercatu domesticu, i ghjucatori di u ghjocu mobile sò i ghjucatori di u ghjocu mainstream, è i ghjucatori di cunsola di ghjocu sò sempre in minurità.

Questu hà ancu purtatu à u fattu chì e cunsole di ghjocu accoppiate cù cuffie VR sò assai cumuni in scenarii di intrattenimentu in casa d'oltremare, ma ùn sò micca a dumanda mainstream in u mercatu domesticu.

Attualmente, in termini di scenarii di ghjocu, e marche domestiche sò più prubabile di utilizà pulitiche preferenziali per attruverà l'utilizatori.In 2021, u C-end di u mercatu domesticu VR all-in-one contarà per 46.1%.

Pigliendu u fabricatore domesticu di caschi VR Pico cum'è un esempiu, quandu hà lanciatu l'ultima generazione di Pico Neo3, hà lanciatu l'avvenimentu "180-day check-in and half price".Dopu avè attivatu l'auriculare, l'utilizatori ponu ghjucà à i ghjoculi VR per una meza ora ogni ghjornu per 180 ghjorni per ottene a mità di u cash back in u prezzu di compra.

In quantu à l'auriculare VR di iQIYI, IQiyu VR, hà riduciutu direttamente 30 ghjochi VR mainstream per un valore di quasi 2 000 yuan à 0 yuan, è hà lanciatu una campagna di "check-in è pagamentu sanu di 300 ghjorni" per mudelli specifichi.

Ancu se i ghjoculi gratuiti à tempu limitatu ponu esse un mezzu per attirà l'utilizatori per l'auriculare VR, u più impurtante per l'auriculare VR hè di esce da u gruppu d'utilizatori di u ghjocu è furnisce una sperienza "insustituibile" più populari.

Tuttavia, guidatu da u cuncettu di u metaversu, ci saranu assai cambiamenti in u mercatu cinese in u futuru

Cinema Vr

L'analisti IDC anu dettu chì u ritmu di e versioni di novi prudutti di e marche maiò in u mercatu cinese hà acceleratu, i prezzi sò calati significativamente, i fabricatori di hardware anu aumentatu l'investimentu in l'ecologia di cuntenutu, mudelli di marketing diversificati è canali di vendita diversificati.

Insiders di l'industria hà dettu à i ghjurnalisti chì, ancu s'è Oculus Quest 2 ùn hè ancu intrutu in u mercatu cinese per fà spaziu per u sviluppu di e marche domestiche, in modu di cumpete cù Oculus, Sony è altre cumpagnie, hè necessariu di cuntinuà à fà sforzi in a custruzzione di VR. eculugia di cuntenutu, per avè più voce in u novu paisaghju cumpetitivu.


Tempu di Postu: Apr-22-2022